• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

با علامت های روی دیواره لاستیک بارز بیشتر آشنا شویم


در ابتدا و پیش از مطالعه علامت های روی دیواره لاستیک بهتر است نگاهی کوتاه به پرفروش ترین لاستیک ایرانی یعنی بارز بیاندازیم و بعد به بررسی بیشتر این علائم که بر روی دیواره تایر بارز درج شده اند، بپردازیم. لاستیک بارز که عنوان پرفروش ترین لاستیک ایرانی را از برندهای موجود و تولیدی در ایران از آن خود کرده است از سال 1368 تاسیس گشته و از سال 1372 فعالیت خود را بطور رسمی آغاز کرده است.

مقایسه هزینه نصب و بالانس لاستیک در هایپرتایر با دیگر فروشگاه ها


بسیاری از افراد هنگامی که به زمان خرید و جایگزینی لاستیک های جدید نزدیک می شوند، ممکن است استرس و سردرگمی زیادی را تجربه کنند، زیرا آنها مطمئن نیستند که یک مجموعه جدید از لاستیک ها چه هزینه ای را برایشان در بردارد و برای نصب، خدمات اضافی و جانبی چه مبالغی را باید بپردازند.

مزایا و معایب لاستیک CHAMPIRO BXT PRO جی تی رادیال


برند جی تی رادیال یکی از تولیدکنندگان بزرگ لاستیک در دنیا است که علاوه بر تولید انواع لاستیک سواری تخصص در تولید لاستیک آفرودی ، لاستیک مسابقه ای و ... نیز دارد و گفته می شود اسپانسر تیم های اتومبیلرانی بزرگی نیز است. جی تی رادیال یکی از شرکت زیر مجموعه کمپانی بزرگ تایر جی تی است که بسیار شناخته شده و محبوب است.

بهترین لاستیک برای ماشین فولکس گل


فولکس گل یک خودروی ساب کامپکت است که از سال 1980 توسط فولکس واگن دو برزیل به عنوان خودروی سطح پایه در بازار آمریکای لاتین تولید و عرضه شد. جایی که جانشین فولکس واگن نوع 1 (فوسکا) و فولکس واگن برازیلیا عرضه گرید.

هر آنچه که درباره ی لاستیک دولتی باید بدانیم


این روزها نام لاستیک دولتی را زیاد می شنویم ! ولی شاید اطلاعات کامل و کافی از آن نداشته باشیم. بسیاری از ما شنیده ایم که لاستیک دولتی از کیفیتی نامطلوب و مواد اولیه ای نامرغوب ساخته شده است و بر این باور هستیم که این لاستیک به جهت اینکه از قیمت کمتری برخوردار است ، پس حتما عملکردی عالی را به ما در رانندگی ارائه نمی دهد.

بهترین لاستیک برای تویوتا پرادو


پرادو یکی از محصولات شرکت ژاپنی تویوتا ، دومین خودروساز بزرگ در دنیا است که تا به امروز توانسته محبوبیتی خاص را بین مردم کسب کند و جایگاه ویژه ای در جهان داشته باشد. تویوتا پرادو که با نام لندکروز پرادو یا لکسوس جی ایکس نیاز شناخته می شود طرفداران زیادی داشته و به جهت عملکرد و ویژگی هایی که دارد مناسب برای رانندگی در خارج از جاده نیز می باشد.

اسپری پنچری لاستیک چیست و چگونه استفاده می شود ؟


پنچر شدن لاستیک یک پیشامد ناگهانی است که ممکن است برای هر راننده ای و در هر شرایطی اتفاق بیافتد. برای پنچرگیری لاستیک رایج ترین روش ، استفاده از جک و لاستیک زاپاس است .

تفاوت لاستیک بارز P648 با P660


همانطور که می دانید و همیشه نیز گفته شده ، لاستیک از مهم ترین و تاثیرگذارترین بخش های هر خودرویی است که باعث عملکرد بهتر و رانندگی دلپذیرتر شما می گردد و همچنین ایمنی راننده و سرنشینان خودرو را تضمین می کند.

برای خرید لاستیک دولتی دیگر نیاز نیست به مراکز توزیع بروید!


دیگر نیاز نیست برای خرید لاستیک دولتی با در دست داشتن مدارک و اسناد زیاد به مراکز توزیع رفته و برای دریافت لاستیک خریداری شده مدت زیادی منتظر دریافت آن باشید.شرکت هایپرتایر این امکان را برای شما فراهم کرده تا با صرفه جویی در وقت خرید راحتی داشته باشید.

معرفی برند لاستیک تراینگل چین


تراینگل تایر( تری انگل ) یکی از بزرگترین تولید کنندگان لاستیک و تایر راهسازی، صنعتی، کشاورزی، کامیونی و باری در جهان به شمار ‌می‌آید.

لاستیک P648 بارز


Premium Drive یکی از جدیدترین سری محصولات لاستیک بارز می باشد که با طرح گل P648 نامگذاری شده است برای اطلاعات بیشتر مطالعه بفرمایید

چالش های خرید و تعویض تایر برای خانم ها


چه ضرورتی دارد خانم ها برای تعویض تایر خودرویشان متقبل زحمت شوند؟

بررسی طرح آج های اپتیمو هانکوک


دراین مقاله می خواهیم به تنوع گل اپتیمو در این برند بپردازیم و ویژگی هر یک را با هم بررسی کنیم

آپاراتی چیست ؟


هر خودرو بعد از مدتی کارکرد به سرویس های دوره ای احتیاج دارد تا روغن تمیز با روغن کارکرده جایگزین شود و سطح مایعات حیاتی اتومبیل کنترل شده و فیلترها نو شود چرا که بسته به نوع رانندگی و آب و هوا و دما روغن خودرو کیفیت روانکاری خود را از دست می دهد و ممکن است مقدار آن کاهش یابد.

خرید بهترین لاستیک برای رانا


رانا یک خودرو سدان شهری می باشد. معنی واژه رانا در لغت نامه دهخدا رونده است. جالب است بدانید که رانا پس از تیبا ( محصول سایپا) و سمند (محصول ایران خودرو) عنوان سومین خودروی ملی را به دوش می کشد.

آج لاستیک و نقش آن در افزایش شتاب خودرو


طبیعی است که پس از مدتی استفاده از خودرو، شتاب آن کاهش می یابد و اصطلاحا سرعت آن کند می شود.علت اصلی ایجاد این مشکل فرسوده شدن برخی از قطعات خودرو می باشد.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0